מדיניות החלפות והחזרות

 

ביטול רכישות ודמי ביטול

כיוון שהמוצרים המוזמנים באתר מיוצרים במיוחד לפי מידות הנמסרות על ידי המזמינים ובצבעים לפי ההזמנה, אין אפשרות לבטל הזמנות.

עם זאת, ככל שלא הוסכם אחרת בכתב, אנחנו מאפשרים לבטל הזמנות תוך 24 שעות מביצוען, בכפוף לתשלום דמי ביטול בסך של 100 ₪ או 5% משווי העסקה (לפי הנמוך). את הודעות הביטול ניתן למסור בטלפון מספר 08-9330969, בדוא”ל inglass.home@gmail.com או בפקס מס’ 08-9330967. בהודעת הביטול יש לפרט שם ומספר זהות כפי שצוינו בהזמנה, ובהודעת בעל פה – גם ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי שבאמצעותו שילמתם על ההזמנה.

אחריות לפגמים בייצור

אנו מעניקים אחריות למקרים של דהייה בצבע או קריעה של חוטים בצאלונים, בתנאי שהלקוח יודיע לנו עליהם בכתב תוך 5 שנים ממסירת המוצר ללקוח. תיקון הפגם שעליו חלה האחריות יבוצע במפעל החברה, והובלה אל המפעל וחזרה תבוצע על ידי הלקוח ועל חשבונו. אם לא נצליח לתקן את הפגם, אזי במסגרת האחריות נהיה רשאים להחליף את המוצר למוצר תקין או להחזיר ללקוח את התמורה ששילם בעדו (לפי בחירתנו). האחריות לא תחול אם המוצר הותקן שלא בהתאם להוראות התקנה, או אם טופל על ידי חומרים לא מתאימים או שלא בהתאם להוראות שימוש, או אם נגרם למוצר נזק באשמת המשתמשים בו.

בנוסף, אנו מעניקים אחריות למנועים חשמליים שמותקנים במוצרים, למשך שנה ממסירת המוצר ללקוח. תנאי האחריות על המנועים הינם בהתאם לדין. גם תיקון המנועים במסגרת האחריות יבוצע במפעל החברה, והובלה אל המפעל וחזרה תבוצע על ידי הלקוח ועל חשבונו.

אמצעי אבטחה, שמירה ושימוש בנתוני המשתמשים        

אנו לא שומרים את פרטי כרטיסי האשראי של לקוחותינו. התשלומים באתר מבוצעים באמצעות מנגנון של ספק חיצוני ועומדים בתקן אבטחת מידע PCI DSS LEVEL-1.

פרטי הגלישה של המשתמשים באתר עשויים להיות נשמרים בצורה אוטומטית, באמצעות קבצי cookie או בדרכים אחרות, וזאת לצורך שמירת העדפות הגלישה של המשתמשים ושיפור חווית הגלישה. בנוסף, החברה עשויה לשמור את שמותיהם, כתובותיהם ודרכי ההתקשרות אל המשתמשים, כפי שנמסרו על ידם, ופרטי העסקאות שביצעו.

דילוג לתוכן